כמה עולה הדפסה על זכוכית? מחירים ומידע נוסף

תמונות זכוכית הופכות בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולאריות, במיוחד לחללי פנים המעוצבים בסגנון המודרני או בסגנון הכפרי המודרני וכמובן לכל חלל פנים שלאו דווקא מעוצב על פי סגנון ספציפי. יחד עם זאת, לא כל שיטת דפוס שבה עושים היום שימוש על זכוכית, מתאימה להדפסה על זכוכית במטרה ליצור תמונת זכוכית. אז מהו מחיר הדפסה על זכוכית ומה זה בכלל תמונת זכוכית? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

תמונת זכוכית – זכוכית עם תמונה

כשאתם בוחרים לתלות בביתכם או במשרדכם תמונה חדשה המבוססת על הטכנולוגיה של הדפסה על זכוכית מחיר הוא בהחלט פרמטר שאתם רוצים לבחון, אבל עוד לפני המחיר עליכם לוודא שהתמונה אכן מודפסת בטכנולוגיה המתאימה. ככלל, באמצעות דפוס משי ניתן להדפיס היום על כל פריט ובמקרים רבים זוהי בדיוק שיטת ההדפסה שתוצע לכם, במיוחד אם אתם מחפשים פתרון הדפסה על זכוכית בזול על חשבון האסתטיקה והתוצאה הסופית. לעומת טכניקת דפוס זו, תמונת זכוכית אמיתית מודפסת היום באמצעות טכנולוגיית UV, שבאמצעותה מבצעים למעשה צריבת תמונה על זכוכית באופן כזה שמטמיע את התמונה בתוך הזכוכית ומעניק לה נופך תלת ממדי, המון ברק ומראה כאילו הזכוכית יוצרה מלכתחילה עם התמונה בתוכה. זאת בניגוד לטכניקות דפוס אחרות שבהן הצבע פשוט מכסה את הזכוכית ואז גם אפשר לשאול למה דווקא זכוכית ולא פלסטיק. לזכוכית יש אפקט עיצובי יוצא דופן, הן בגלל השקיפות שלה, הן בגלל המרקם החלק שלה והן בגלל הברק הטבעי שלה ורק צריבת תמונה באמצעות טכנולוגיית UV יודעת לשמר את כל אלה לאחר הדפסת התמונה

 

הדפסת תמונות על זכוכית מחיר ופרמטרים משפיעים

.אם אתם מחפשים גורם מקצועי שיבצע עבורכם הדפסת תמונות על זכוכית תל אביב יודעת להציע לכם לא מעט אפשרויות בכל בית דפוס שמבצע דפוס משי. יחד עם זאת, דפוס משי הוא לא מודל הדפוס המתאים לכם ואת זה תוכלו להבין לבטח לאחר שתראו תמונות מודפסות על זכוכית בטכנולוגיית UV. בכל אופן, בהזמנת תמונת זכוכית מחיר התמונה תלוי בראש ובראשונה במידות שלה. לא משנה מהי התמונה המודפסת, מהם הגוונים ומהו הסגנון, הפרמטר המרכזי שיכריע כמה תצטרכו להוציא מכסכם הוא גודל התמונה. טווח המחירים יכול להיות רחב במיוחד והוא מתחיל בסביבות ה-100 שקלים לתמונה קטנה בגודל 20X30 ס"מ, שממנה תצטרכו כמה וכמה בכדי ליצור אפקט עיצובי מספק על גבי קיר גדול. בהזמנה של תמונה על זכוכית מחיר התמונה יכול להגיע גם ליותר מ-1,300 שקלים אם תבחרו במידות גדולות של 100X150 וסביבותיהן, אם כי במקרה הזה, תספיק לכם תמונה אחת בכדי ליצור אפקט עיצובי לקיר שלם.

אם לוקחים בחשבון את כל טכניקות הדפוס של הדפסה על זכוכית ראשון לציון יודעת להציע לכם אפשרויות רבות ומחירים מגוונים, אבל אם אתם רוצים להכניס לחדר השינה, למשרד או לסלון ביתכם תמונת זכוכית אמיתית, עם כל הייחודיות האסתטית והעיצובית שלה, תמונת זכוכית המודפסת באמצעות טכנולוגיית UV היא האופציה הטובה ביותר שעומדת בפניכם, המה גם שמחירה לא אמור להיות גבוה יותר באופן משמעותי, אם בכלל, ביחס לכל טכניקת דפוס אחרת.

אנחנו בחנות התמונות Photo Glass מציעים לכם מגוון רחב של תמונות קיר בשלל מידות ובכלל זה גם תמונות קנבס. אבל ההתמחות המרכזית שלנו היא תמונות זכוכית המודפסות באמצעות טכנולוגיית UV ויכולות ליצור אימפקט עיצובי יוצא דופן בכל חדר שינה, בכל סלון ובכל משרד. כאן באתר Photo Glass תוכלו להתרשם מכל מגוון התמונות שלנו ולהזמין את התמונות המועדפות עליכם אונליין במשלוח ישיר עד פתח הבית. למידע נוסף, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-6122444 ונשמח לסייע בכל שאלה ועניין.