תמונות. תמונות מנציחות רגע, מנציחות נוף, מנציחות אדם. תמונות מנציחות שבריר בזמן שאותו מבקשים לזכור לנצח.

אם בעבר צילמנו תמונות והיינו צריכים לשלוח את הפילם לפיתוח כדי שנראה את התוצאה, היום, יותר מתמיד, קל לצלם ולהנציח את הרגעים האלה בזכות הטלפונים הסלולריים. את התמונות שצילמנו אנחנו רואים מיידית ואם הן לא מוצאות חן בעינינו, פשוט מוחקים אותן ומצלמים שוב.

מכיוון שהתמונות זמינות לנו היום על מסכי הטלפון, אנחנו לא ממהרים לפתח אותן, וחבל שכך. עם התפתחות הטכנולוגיה, יש באפשרותנו להדפיס ולפתח תמונות כמעט בכל גודל ועל פי התאמה אישית. אם נעשה את המאמץ, נוכל להנות מקיר מעוצב בעל תמונות יפהפיות ובגדלים שונים.

גודל תמונה סטנדרטי הוא 15x10 סנטימרים אך קיימות גם אופציות נוספות של פיתוח תמונות. גדלים פופולריים נוספים הם 7x5, 18x13 ו- 25x20. במידה ומעוניינים בתמונות גדולות יותר מאשר גודל סטנדרטי של תמונה, ההדפסה תתבצע בבתי דפוס המתמחים בהדפסה על פוסטרים, קנבס או זכוכית, כמו פוטו גלאס.

אם כן, באיזה גדלים של תמונות כדאי לפתח או להדפיס? התשובה נמצאת אצלכם - מידות פיתוח תמונות תלויות במטרת הפיתוח – האם התמונות מיועדות לאלבום או לתלייה על קיר?

 

אלבומים דיגיטליים

חגגתם אירוע משמעותי לאחרונה? במידה ותרצו שיהיה לכם אלבום מהאירוע, בפוטו גלאס יש לכם אפשרות ליצירת אלבומים דיגיטליים – אלבומי חתונה, אלבומי בר ובת מצווה, אלבום לניו בורן, לכל המשפחה או אלבום מהטיול האחרון שלכם.
האלבום הוא הזכרון שנשאר מהאירוע ויעלה בכם חיוך בכל פעם שתביטו בתמונות. 

גודל הדפסת תמונות באלבום דיגיטלי הוא מגוון. האלבום המלבני הוא בגודל 80x30 סנטימטרים כשהוא פתוח, אך את העיצוב הפנימי תוכלו לארגן על פי טעמכם. תוכלו לבחור את גודל התמונות, את מיקומן ואף לשלב רקעים שונים שיוסיפו מימד שמח וצבעוני לאלבום.

 

פוטובלוק

פוטובלוק הוא בעצם משטח עץ עליו מתבצעת הדפסת התמונה. גם כאן אין סטנדרט גודל. תמונה רגילה יכולה להיות מודפסת על בלוקים בגדלים שונים, העומדים על השולחן בצורה יציבה. ניתן לבחור בבלוק מלבני בגודל 15x10, 18x13, 20x15 או 30x20 או בבלוק מרובע בגדלים 15x15, 20x20 או 25x25.

 

תמונות זכוכית

תמונות הזכוכית מודפסות ישירות על גבי הזכוכית בטכנולוגית UV המעניקה להן אפקט תלת מימד וניראות יוצאת דופן ויוקרתית. הן מתאימות לכל חלל ובמיוחד לסלון ולמשרד כיוון שיחמיאו וישדרגו כל עיצוב.
התמונות מגיעות בגדלים שונים החל מ- 30x20 ועד 150x100 סנטימטרים ובצורות שונות – מרובעות, מלבניות או עגולות.
תוכלו לבחור תמונת נוף פנורמית גדולה, סט של שתיים או שלוש תמונות מלבניות או מרובעות ואפילו לשלוח אלינו תמונה שלכם שתרצו שנדפיס עבורכם.

 

תמונות קנבס

גם תמונות הקנבס מגיעות בגדלים שונים בהתאם לצרכים שלכם ולגודל החלל בו תרצו לתלות אותן. גודלן של תמונות קנבס יכול לנוע מגודל של 45x30 ועד 120x100 סנטימטרים. ניתן ליצור סט של תמונות באותו גודל או לשלב בין הגדלים – לדוגמא, תמונה גדולה באמצע ושתיים צרות מהצדדים.
התמונות מודפסות על גבי הקנבס שהוא בד מחוספס ועמיד לאורך זמן ולכן שומר על איכות הצבעים של התמונה. 

 

קיר קולאג'

אם תרצו לגוון בעיצוב הקירות, תוכלו ליצור לכם קיר קולאג', של תמונות שלכם או לבחור ממגוון התמונות בחנות.
בחרו מספר תמונות ומסגרו אותן בגדלים שונים ואז סדרו אותן במרחקים שווים ובגבהים שונים על מנת ליצור אשליה של פריט אחד שתלוי על הקיר.

 

כבר אין צורך להגביל הדפסת תמונות לפי גודל של תמונה רגילה – הקידמה מאפשרת לנו להתאים את גודל התמונות לצרכים שלנו ולמקום בו אנחנו רוצים להניח או לתלות אותן. הגדלים הם מגוונים לכל מוצר אותו תרצו לרכוש.
פוטו גלאס היא חנות המתמחה בהדפסת תמונות על גבי זכוכית וקנבס, וגם בהדפסת תמונות בהתאמה אישית. ניתן להזמין אצלנו תמונות לבית ולמשרד, אלבומים דיגיטליים, תמונות על עץ ועוד מוצרים רבים, בגדלים שונים ומחומרי גלם איכותיים ביותר, המודפסים בסטנדרטים גבוהים ובאמצעות טכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת.
בקרו באתר שלנו או בסטודיו הענק המתפרס על שטח של 250 מ"ר, ברחוב המלאכה 15 בראש העין, ותוכלו לבחור גודל תמונות לפיתוח המתאים לכם.